неділю, 21 квітня 2024 р.











ТВІЙ «ПСИХОЛОГ У КИШЕНІ»

Кажуть, що любов до себе починається зі слів “Мені можна”. Але хіба так?  “Мені можна” – це вже прийняте рішення, доконаний факт. Той момент, коли розумієш, що по-іншому вже просто не можна.
А ось та сама початкова, відправна точка лежить в усвідомленні, що я МАЮ ПРАВО.

Маю право бути іншою, іншим. Не такою, не таким як усі звикли бачити. Незручною, сумною, веселою, яскравою, сірою, розумною, дурною… Я просто маю право бути. БУТИ СОБОЮ.
І ось, коли це усвідомлення прийнято і прожито, тоді й приходить “МЕНІ МОЖНА”. Можна плакати, коли інші сміються. Можна йти звідти, де незручно і незатишно. Можна радіти і бути… Бути собою. Бути щасливою.

Просто тому що – Я МАЮ ПРАВО

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТВІЙ «ПСИХОЛОГ У КИШЕНІ» Кажуть, що любов до себе починається зі слів “Мені можна”.  Але хіба так?  “Мені можна” – це вже прийняте рішення, ...