пʼятниця, 19 січня 2024 р.


ОБІЙМИ – НАЙКРАЩІ ЛІКИ ВІД УСІХ ТРИВОГ!

Під час війни діти часто переживають стрес. Не у всіх із них розчиниться психологічна травма, але кожна дитина потребує підтримки. Головну роль у цьому відіграють батьки. Існують базові правила, як підтримати дитину у стресовій ситуацій, щоб стабілізувати її стан.

Одним з таких правил є – ОБІЙМИ!

 

Близькість завжди зцілює. Відчуття близькості допомагає розпочати процес відновлення після стресу.

Люди, які пережили складні події, часто перестають відчувати власну тілесність. Повернення до відчуттів тіла, контакт із близькими, можливість діяти, допомагають віднайти відчуття стабільності та поновити зв’язок із собою, дорослими, з довколишнім світом.

Коли людина відчуває сплеск емоцій, це значно ускладнює раціональне мислення. Особливо це стосується дітей: їм важче бути спокійними під час стресу.Тому, пропонуючи дитині обійми замість сварливих слів, ви не заохочуєте погану поведінку, а допомагаєте заспокоїтися.

 

Під час обіймів батьки можуть сказати дитині:

 

"Ти для мене - цілий світ."

"Я люблю тебе, незважаючи ні на що".

"Я бачу, що ти ще вчишся, і я тут, щоб допомогти тобі".

"Ти не самотній в цьому".

"Я бачу, наскільки тобі зараз важко".

"Я приймаю твої почуття".

"Твої почуття не визначають тебе".

"Тебе не визначають твої помилки".

"Я хочу допомогти тобі відкрити нові шляхи".

"Ти можеш розраховувати на мене."

Коли ви постійно показуєте своїй дитині, що вона не "погана", навіть коли не дуже добре себе поводить, запис у її свідомості змінюється. Вона знає, що їй не потрібно "застрягати" в поганій поведінці.

 

Виховання стає набагато ефективнішим, коли батьки допомагають дітям освоїти нові способи поведінки. А в спокійному стані легше отримувати та обробляти інформацію, яку тато або мама намагаються донести.

Крім того, коли батьки мають тісний контакт з дітьми, вони більше їх поважають та слухаються.

Дослідження показали, що обійми з дитиною можуть покращити її психічне, емоційне та фізичне самопочуття.

Обійми допомагають активізувати розвиток мозку дитини, зміцнити імунну систему, навчити регулювати свої емоції та стимулювати позитивну самооцінку.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю Вас батьки! Ви любите читати казки? А знаєте, що вони не тільки розважають і захоплюють, але й можуть лікувати? Так, це правда! Існу...