З метою дослідження готовності до навчання та попередження труднощів адаптацій,
збереження психологічного здоров’я та гармонійного розвитку учнів 1 класу, у
вересні – жовтні практичним психологом була проведена діагностична робота щодо
виявлення готовності дітей до навчання в школі, та їх адаптації. До даного
дослідження були залучені учні 1 класу, їхні батьки та вчитель-класовод.
У першому класі навчається 10 учнів. З них 6- дівчаток, та 4 – хлопчиків.
Для діагностики готовності та адаптації першокласників до навчання у
школі були використані такі методики:
- Анкета для
батьків першокласників щодо адаптації дітей до навчання у школі.
- Опитування
вчителя щодо поведінки дітей у школі.
- Методика
«Керна - Йєрасєка»
- Тест «Тривожність»
З дослідження встановленно, що явно виражених проблем з
адаптацією дітей до навчання не виявлено.
Але для профілактики дезадаптації рекомендовано:
Профілактичне заняття з першокласниками «Здраствуй школо.»,
«Життя прекрасне»
Продовжувати спостереження за
першокласниками на предмет особливостей поведінки учнів, особливостей
взаємовідносин між однокласниками, стилю взаємовідносин між учителем і дітьми
(постійно).
Немає коментарів:
Дописати коментар