Психолого- педагогічний семінар
Мета: ознайомити з поняттям «конфлікт», «конфліктоген», видами конфліктів,
причинами, позитивними і негативними сторонами конфлікту, проявами
конфліктогенної поведінки, способами рішення конфлікту, формувати вміння
безконфліктно вести себе, враховуючи інтереси інших, розвивати аналітичні
здібності, рефлексію, виховувати ввічливість, доброзичливість. Адекватне ставлення до «Я- образу». Створення об’єктивної самооцінки.
Адекватного, «розуміючого» ставлення до інших. Досягнення можливості
доброзичливого ставлення до інших, і можливості сприймати помилки іншої людини,
як специфіки поведінки. Тренування та розвиток самоконтролю, а також розуміння
конфліктної ситуації – як норми людського життя.
Завдання:
1. Навчання педагогів розуміти себе
2. Виховання інтересу до інших людей, формування
терпимості до точки зору іншої людини (співбесідника).
3. Підвищення рівня самоконтролю і моральної
саморегуляції, щодо свого емоційного стану під час спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар